niedziela, 23 października 2011

Siemka ostatnio wymyślałam make-up , oraz szałowy strój na sylwestra , no i do szkoły + fryzury !..


1. Sylwester ! - tuż tuż ! więc wpadłam na pomysł żeby przygotować na was make-up na sylwestra + ubiór . 







Zobaczcie jak ładnie  taki tajemniczy a zarazem fajny make-up szczególnie na sylwestra . Do wykonania takiego make-up potrzebne wam : Cień niebieski + kredka . Najlepiej cień delikatny cielisty taki jaki mamy na zdjęciu . ( Uwaga kredka jaskrawa niebieskawo-zielona) . I gotowe !!


Teraz strój na sylwestra ! :D Moja ulubiona część !





Typu tego oto zdjęcia . Bardzo mi się ,podoba ten strój i jest wymarzony na sylwestra .


Teraz fryzura na sylwestra : 





Fajna fryzura może być zrobiona również z długich jak i krótkich włosów . 
Ale dodam jeszcze jedną jak komuś się ,nie podoba ta : 





Jeśli macie fryzurkę do szyi to ta będzie w sam raz na sylwestra ! .
Pasemko możecie zrobić różową bibułą . Ja bym bardziej tą wolała na sylwestra . Ale gdy macie taki make-up  jak przedstawiłam to pasemko zróbcie sobie zieloną . 




2.Strój do szkoły + fryzura + make-up .


Strój do szkoły trzeba mieć fajny luźny i najlepiej trzeba się , w tym dobrze czuć !! . 


\\


Oto luźne ,  wygodne  i na codzień  ubranie do   szkoły . Ja bym się ,tak ubrała a wy ?? 


Fryzura do szkoły : 


Fryzury dla dzieci, Fryzury dla dziewczynek


Coś w typie tego bardzo naturalnie i fajnie . Ale dodam jeszcze drugą w razie wątpliwości :







Szczerze ? - wybrała bym tą z tą kokardką wygląda tak słodko :)).


Make-up do szkoły :DD





Delikatny make-up do szkoły :) . Trochę różu na powiekach trochę na policzkach (Szczerze na polikach nie radze bo odrazu nauczyciele zmiakują ) + lekka lśniąca pomatka . Podoba się wam ?? też byście się tak umalowały do szkoły ?? ? . Skomętujecie :D ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz